जिन डिस्ट्रीब्यूटर्स/डायरेक्ट सेलर्स की इन्सेटिव राशि कम्पनी में जमा है व खाता संख्या कम्पनी में दर्ज नहीं है वे सभी डिस्ट्रीब्यूटर्स/डायरेक्ट सेलर्स अपना खाता संख्या तुरन्त कम्पनी में दर्ज करवावें ताकि उनकी जमा राशि उनके खाते में ट्रान्सफर की जा सके।
इसके लिए आपको निम्न में से एक दस्तावेज अपना आई डी नम्बर व नाम लिखकर कम्पनी में भिजवाना है-
(1) निरस्त किया हुआ, हस्ताक्षरित आरिजनल चैक जिसमें कि नाम मुद्रित हो।
(2) बैंक खाते की पास बुक की प्रमाणित की हुई छाया प्रति
(3) बैंक द्वारा जारी व हस्ताक्षरित आरिजनल बैंक स्टेटमेण्ट जिसमें खाता संख्या व IFSC Code प्रिण्ट हो।
RENEWAL/AGREEMENT PERIOD
Direct Seller authorisation shall expire at the end of twelve months from the date of acceptance of application form for Direct Seller by the Company. In order to keep continuity as Direct Seller of RCM for further period, Direct Seller must annually renew his/her authorisation of RCM Direct Seller on or before the expiry period.
Renewal application is available on RCM website in personal information. Direct Seller has to apply for renewal through login his/her personal information.
Company reserves the right to refuse any renewal request and can revoke any Direct Seller renewal application if, in Company’s opinion, the Direct Seller’s activities have not been in accordance with the interest of RCM or if the Direct Seller did not comply with any of the rules, procedures, terms and conditions etc., during the twelve preceding months.
The agreement of Direct Seller will automatically finish in case of non-compliance of renewal formalities
0 comments:
Post a Comment